adv 180502

   

На сайті 53 гостей та відсутні користувачі

   

Архів новин і хроніки  

Травень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
   

On-line послуги та сервіси  

online hause just

 online E servie

online G service

   

YMP

   
   

Open Europe

   

Корисні посилання  

president ukr
vru ukr
kmu ukr
minjust ukr
koord c2
minUstSum
   
   
   

На порядку денному - поточний стан справ

Деталі

SuR 180205 015 лютого у Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області відбулася щотижнева робоча нарада під головуванням директора Олени Демченко. Про стан виконання завдань, покладених на відділи центру, звітували їхні представники.

Щодо роботи відділу організації надання безоплатної вторинної правової допомоги розповів начальник відділу Володимир Жалковський.

«У січні 2018 року головними спеціалістами видано 226 доручень. З них: за призначенням – 127; окрема процесуальна дія – 18; щодо затримання за підозрою у вчиненні злочину (КЗ) – 29; адміністративне затримання – 1; адміністративний арешт – 0; ПЗМХ – 9; екстрадиція – 0; ст. 537 КПК України – 37; за зверненням засуджених – 0», - зазначив він.

SuR 180205 07

SuR 180205 04

До того ж, відділом було розроблено проекти організаційно-розпорядчих документів, наказів директора Регіонального центру з основної діяльності: про надання БВПД – 3; про припинення дії доручення – 3; про заміну адвоката – 7; про скасування доручення – 0; про відмову в наданні БВПД – 0.

SuR 180205 05

SuR 180205 03

Заступник начальника відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів Юлія Андріянова зауважила, що минулого місяця до центрів з надання БВПД у Сумській області звернулося 26 осіб, які є учасниками антитерористичної операції та членам їх сімей. Також зареєстровано 28 звернень про надання БВПД. З них 16 осіб отримали юридичні консультації. Щодо 10 осіб прийнято рішення про надання безоплатної вторинної правової допомоги, а саме складання процесуальних документів та представництво інтересів у суді.

SuR 180205 06

Діяльність відділу забезпечення роботи контактного центру охарактеризував начальник відділу Олексій Рибалка: «У січні 2018 року на лінію контактного центру надійшло 3950 дзвінків, у процесі обслуговування яких головними спеціалістами відділу забезпечення роботи контактного центру було надано: роз’яснення, консультації та правову інформацію – 3343; роз’яснення порядку звернення органів державної влади, місцевого самоврядування – 3; контактні дані місцевих центрів, бюро правової допомоги – 376. Ще 228 дзвінків було розірвано в зв’язку з технічними проблемами».

SuR 180205 08

Найчастіше до контактного центру зверталися з питаннями щодо сімейного права (323 дзвінки), кримінального права (313 дзвінків), соціального забезпечення (316 дзвінків), інших цивільно-правових відносин (312 дзвінків), інших правових питань (474 дзвінки) тощо.

«До контактного центру телефонували жителі з усіх областей України. Та найбільше надійшло дзвінків з Київської (658 дзвінків), Дніпропетровської (490 дзвінків), Донецької (231 дзвінок) та Харківської (273 дзвінки) областей», - зауважив Олексій Рибалка.

SuR 180205 02

Під час наради присутні обговорили актуальні питання роботи центру та спланували діяльність на наступний тиждень.

SuR 180205 09

Крім того, директор Регіонального центру Олена Демченко провела скайп-нараду за участі очільників місцевих центрів, що діють на Сумщині. Учасники доповіли про головні аспекти роботи, а також визначилися з пріоритетними напрямками діяльності.

SuR 180205 11

   

P 8 MG ZPV

   

P 8 Adr BPD

   

Ми у соціальних мережах  

   FB icon 0
  Регіональний центр   
FB icon 0   Конотопський    МЦ
FB icon 0   Охтирський       МЦ
FB icon 0   Сумський          МЦ
FB icon 0   Шосткинський   МЦ
   

P 8 ATO

   

peremishcheni

   

P 8 Vyizn Pryom

   

P 8 Dyst Punkt

   

P 8 Pravo BVPD

   

P 8 Pytannia

   

Pro Sud

   

P 8 GO

   

Digest new 2

   

DNA 200

   

logo

   

Нормативно-правова база  

book ok  Нормативно-правові акти 
Q 035 Роз’яснення законодавства
document text ok  
   

Адвокатам  

Калькулятор

для розрахунку розміру винагороди за надання БВПД якщо відповідна стадія провадження чи процесу або остання дія адвоката в межах виконання доручення центру завершилася

calculator ok починаючи
  з 1 січня 2018 року
calculator ok до 1 січня 2018 року

document header footer ok Положення про ордер адвоката та порядок ведення реєстру 

document text graph edit  Форми розрахунків розміру винагороди адвоката за надання БВПД 
  (у редакції наказу Мін’юсту від 13 лютого 2017 року № 357/5)
   

Довідкова інформація  

   

pracia

   
000342469
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
На тому тижні
В цьому місяці
За той місяць
За всі дні
490
450
2589
336081
16697
13321
342469

Ваш IP: 54.162.163.181
Час: 2018-05-25 23:30:35
   
Перегляди статей
1065606
   
facebook
google
youtube