На сайті 79 гостей та відсутні користувачі

   

On-line послуги та сервіси  

online hause just

 online E servie

online G service

   

Архів новин і хроніки  

Лютий 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 1
   

Довідкова інформація  

   

Корисні посилання  

president ukr
vru ukr
kmu ukr
minjust ukr
koord c2
minUstSum
   
   
   
   
   
   

У Регіональному центрі планували діяльність на поточний тиждень

Деталі

SuR 171211 0111 грудня у Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області відбулася щотижнева робоча нарада, яку очолила директор Олена Демченко.

Присутні підбили підсумки проведення заході до Всеукраїнського тижня права. Крім того, під час наради обговорили питання підготовки річного плану діяльності Регіонального центру.

SuR 171211 09

Звіт про роботу відділу контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку за листопад 2017 року представила начальник відділу Олена Казбан.

«Всього з початку року нами було сформовано 2984 платіжних доручень на суму 3 575 391,32 грн. Якщо говорити безпосередньо про звітний місяць, то кількість платіжних доручень, виданих в ньому становила показник 128 (на суму 191 586, 35 грн.)», - зазначила вона.

SuR 171211 03

Начальник відділу організації надання безоплатної вторинної правової допомоги Володимир Жалковський також розповів про результати діяльності за минулий місяць.

«Нами видано 253 доручення. З них за призначенням – 125, окрема процесуальна дія – 20, щодо затриманих за підозрою у вчиненні злочину (КЗ) – 52, адміністративні затримання – 0, адміністративний арешт – 0, ПЗМХ – 7, екстрадиція – 1, ст.. 537 КПК України – 46, за зверненням засуджених – 2», - говорить він.

До того ж, Володимир Жалковський повідомив, що представниками відділу було розроблено проекти організаційно-розпорядчих документів, наказів директора Регіонального центру з основної діяльності. Так у листопаді 2017 року розроблено та складено документів: про надання БВПД – 2, про припинення дії доручення – 17, про заміну адвоката – 0, про скасування доручення – 5, про відмову в наданні БВПД – 0.

Про результати діяльності відділу забезпечення якості та підвищення кваліфікації її надавачів доповіла заступник начальника відділу Юлія Омельченко.

SuR 171211 06

«Ми провели звірки даних по вразливим категоріям. Всього було проаналізовано 1047 актів. З них виявлено 98 осіб, які підпадають під вразливі категорії згідно 136 Наказу КЦ. З 2017 року згідно змін до Постанови 465 введено нову категорію до вразливих груп – засуджені. Ми здійснили звірку даних по цій категорії та з’ясували, що вона демонструє показник 424», - зауважує вона.

 

SuR 171211 05

Також представники Регіонального центру спланували роботу на наступний тиждень та визначилися з ключовими моментами діяльності.

SuR 171211 07

SuR 171211 08 

   

P 8 Karta Pravovyh potreb

   

Ми у соціальних мережах  

   FB icon 0
  Регіональний центр   
FB icon 0   Конотопський    МЦ
FB icon 0   Охтирський       МЦ
FB icon 0   Сумський          МЦ
FB icon 0   Шосткинський   МЦ
   

P 8 VseUkr Karta

   

P 8 WikiLegalAid

   

P 8 Pravovyi Likbez 2

   

P 8 MG ZPV

   

P 8 Adr BPD

   

P 8 Dyst Punkt

   

P 8 Vyizni Pryiomy 16

   

P 8 ATO

   

peremishcheni

   

P 8 Pravo BVPD

   

P 8 Pytannia

   

P 8 Pro Sud

   

P 8 GO

   

Digest new 2

   

DNA 200

   

logo

   

Нормативно-правова база  

book ok Нормативно-правові акти 
Q 035 Роз’яснення законодавства
document text ok  Буклети
   

Адвокатам  

Калькулятор

для розрахунку розміру винагороди за надання БВПД якщо відповідна стадія провадження чи процесу або остання дія адвоката в межах виконання доручення центру завершилася

calculator ok починаючи 
   з 5 липня 2018 року
calculator ok починаючи
  з 1 січня 2018 року
calculator ok до 1 січня 2018 року

починаючи 
  з 1 грудня 2019 року


document header footer ok Положення про ордер адвоката та порядок ведення реєстру 

document text graph edit  Форми розрахунків розміру винагороди адвоката за надання БВПД 
  (у редакції наказу Мін’юсту від 13 лютого 2017 року № 357/5)
   

pracia

   
Перегляди статей
3182328
   
facebook
google
youtube