На сайті 75 гостей та відсутні користувачі

   

On-line послуги та сервіси  

online hause just

 online E servie

online G service

   

Архів новин і хроніки  

Липень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
   

Довідкова інформація  

   

Корисні посилання  

president ukr
vru ukr
kmu ukr
minjust ukr
koord c2
minUstSum
   
   
   

Інформуємо громадян про новий порядок перерахунку за неякісно надані послуги з управління багатоквартирним будинком

Деталі

SuR 190620 30У червні 2019 року прийнято новий порядок перерахунку за неякісні або ненадані послуги з управління багатоквартирним будинком управителем. Юрист Регіонального центру Олексій Рибалка у передачі «Правовий лікбез» надав роз’яснення з цього актуального питання.

Зокрема, юрист зазначив, що відтепер претендувати на такий перерахунок можна у випадках, якщо:

·                     якість наданої послуги не відповідає вимогам, передбаченим договором про надання послуги з управління багатоквартирним будинком;

·                     послугу надали несвоєчасно;

·                     управитель не надав послугу або її окремих складових.

Щоб вам перерахували суму за неякісні послуги, необхідно здійснити перевірку та скласти акт-претензію.

Для проведення перевірки відповідності якості надання послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, необхідно звернутися до управителя багатоквартирного будинку, який зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання відповідних послуг, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання претензії споживача.

У разі встановлення під час перевірки фактів невідповідності якості надання послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідної послуги, в акті-претензії зазначаються:

·                     дата і час проведення перевірки;

·                     виявлені факти невідповідності;

·                     інформація про дату початку зниження якості відповідної послуги.

Акт-претензія складається у двох примірниках і підписується споживачем та управителем багатоквартирного будинку. Один примірник акта-претензії передається споживачеві, другий – зберігається в управителя.

У разі, коли за результатами проведення перевірки споживач та управитель багатоквартирного будинку не дійшли згоди відповідності або невідповідності якості відповідної послуги договірним умовам, причин виникнення таких порушень або невідповідності, акт-претензія підписується із зауваженнями, які є його невід’ємною частиною.

Результати перевірки якості надання комунальних послуг та/або послуг з управління багатоквартирним будинком можуть бути оскаржені в судовому порядку.

У разі прийняття управителем рішення про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, перерахунок здійснюється протягом місяця, що настає за місяцем, у якому отримано управителем акт-претензію, або дати визнання претензії споживача в управителем.

Сума перерахунку буде зараховуватися в оплату майбутніх платежів. При цьому перерахунок за актом-претензією, що надійшов від споживача, управитель проводить для всіх споживачів будинку, яким послуга була надана невідповідної якості.

Інформацію про перерахунок управитель вказує у рахунку на оплату послуги, зазначаючи дані про період, протягом якого послуга надавалася невідповідної якості, суму та період перерахунку.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтеся до
місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги:

Конотопський місцевий центр –
41615, м. Конотоп, вул. Братів Лузанів, 43, тел. (05447) 6-23-47

Охтирський місцевий центр –
42700, м. Охтирка, вул. Перемоги, 13. тел. (05446) 4-22-23

Сумський місцевий центр –
40000, м. Суми, вул. Покровська 9/1.
тел. (0542) 66-51-08; 066-771-32-61; 098-380-69-38.

Шосткинський місцевий центр –
41100, м. Шостка, вул. Горького, 4. тел. (05449) 7-30-94

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги –

0-800-213-103     (Цілодобово, в межах України – безкоштовно)

Зателефонувавши за ним, Ви зможете дізнатися адреси та контакти центрів у всіх регіонах України та отримати консультацію фахівців.

   

P 8 WikiLegalAid

   

chesnaplatijka

   

Ми у соціальних мережах  

   FB icon 0
  Регіональний центр   
FB icon 0   Конотопський    МЦ
FB icon 0   Охтирський       МЦ
FB icon 0   Сумський          МЦ
FB icon 0   Шосткинський   МЦ
   

P 8 Pravovyi Likbez 2

   

P 8 MG ZPV

   

P 8 Adr BPD

   

P 8 Vyizni Pryiomy 16

   

P 8 Dyst Punkt

   

P 8 Karta Pravovyh potreb

   

P 8 ATO

   

peremishcheni

   

P 8 Pravo BVPD

   

P 8 Pytannia

   

P 8 Pro Sud

   

P 8 GO

   

Digest new 2

   

DNA 200

   

logo

   

Нормативно-правова база  

book ok Нормативно-правові акти 
Q 035 Роз’яснення законодавства
document text ok  Буклети
   

Адвокатам  

Калькулятор

для розрахунку розміру винагороди за надання БВПД якщо відповідна стадія провадження чи процесу або остання дія адвоката в межах виконання доручення центру завершилася

calculator ok починаючи 
   з 5 липня 2018 року
calculator ok починаючи
  з 1 січня 2018 року
calculator ok до 1 січня 2018 року

document header footer ok Положення про ордер адвоката та порядок ведення реєстру 

document text graph edit  Форми розрахунків розміру винагороди адвоката за надання БВПД 
  (у редакції наказу Мін’юсту від 13 лютого 2017 року № 357/5)
   

pracia

   
Перегляди статей
2408119
   
facebook
google
youtube