Понад півтори тисячі дзвінків від жителів Сумщини з початку року надійшло до контактного центру системи безоплатної правової допомоги

Деталі
Дата публікації: Понеділок, 07 жовтня 2019, 15:05

SuR 191007 01Отримати консультації та роз’яснення юристів системи безоплатної правової допомоги громадяни можуть різними зручними способами, у тому числі й в телефонному режимі. І щороку кількість дзвінків до єдиного контактного центру збільшується.

Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги надає громадянам такі послуги:

- забезпечення зв'язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їхнє місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;

- повідомлення інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;

- консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги;

- інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;

- надання правової інформації, консультацій і роз'яснень з правових питань;

- інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, зокрема недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;

- забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, зокрема – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів.

За період з 01.01.2019 по 30.09.2019 до відділу забезпечення роботи контактного центру Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області надійшло 77 604 дзвінки, у процесі обслуговування яких юристами надано:

1.            Роз’яснення, консультації та правову інформацію – 66 883

2.            Контактні дані місцевих центрів, бюро правової допомоги – 4 907

3.            Порядок звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування – 42.

За 9 місяців поточного року до контактного центру надійшло 1 748 звернень від жителів Сумської області. Найчастіше громадяни цікавилися наступними питаннями:

- стягнення аліментів на утримання неповнолітньої дитини;

- порядок виконання судових рішень;

- порядок оформлення права власності на спадкове майно;

- куди звертатися у випадку, якщо особа потерпіла від домашнього насильства;

- порядок отримання різних видів соціальних допомог.

Нагадуємо, Єдиний телефонний номер системи БПД – 0 800 213 103 (дзвінки на телефонну лінію зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України є безкоштовними та приймаються цілодобово).

facebook
google
youtube